söndag 20 december 2009

Fjärde advent

Hallådär !
Nu sitter jag här i mitt vardagsrum med mina rosiga, fina kinder. Jag och Linnea har varit ute och vandrat och diskuterat om saker mellan himmel och jord. Tur att man inte stötte på någon man kände bara, eftersom jag kanske inte var den vackraste om man säger så....
Idag är det söndag = ångest. Nä, nu skojar jag allt. men jag ska väl inte göra så mycket idag, precis som jag alltid gör på söndagar. Ska väl städa mitt rum, slå in julklappar, tönta framför datorn och vara allmänt trött (Linnea, du tar livet av mig när vi är ute och går!!)
Men det som är annorlunda med denna söndagen är ju att den är fjärde advent och det betyder att man får ha det extra mysigt på kvällen med tända ljus, skumtomtar, pepparkakor och en brasa !

Förressten vill jag bara tacka världens underbaraste Misse för min julklapp ! Som en resumée av mitt liv. TACK MIN ÄLSKADE !

Ha det bra, kexchoklad! (rimmade det?!)
/Me Julie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar