söndag 20 december 2009

cashewnöt_lover_94

TJAHEJTJABBAHALLÅTJENA !

söndag.
suck.
fin.
otroligt fin är jag.
lyssnar på aicha gör jag också.

jag som hade tänkt skriva ett inlägg om hur dåliga vi var på att uppdatera och så var det TRE stycken som hade skrivit (y) tänka sig!
det var i alla fall mycket trevligt hos ali G igår! jag älskar min present som jag fick av lasseman. TACK!
asså egentligen är det för kallt för att vistas utomhus. det är typ 50 minus grader! serri. men ändå så gav jag mig ut i spåret. fyfan. det var kallt överallt. och det rann. ÖVERALLT. (<- korta meningar som våran favorit rist skulle gilla) men det var gött sen efteråt och det var underbart skönt att bada (L) jag älskar att bada.

det är fjärde advent idag och bara tre dagar kvar till julafton! helt sjukt ju. och ja det är jätte mysigt allt men skulle det inte vara skönt med lite sommar nu? jag vill i alla fall ha sommar. NU !

det här var finare tider



































snälla kom inte och klaga på bilderna nu för vem kommer att se dom egentligen ?!?

AJAJAJ jag har listerine i munnen och det svider. måste gå och spotta ut det! NU!
hade gött
c ya

/ gnällen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar