söndag 6 december 2009

I want you to know that I do care

hej hej hej hej hej hej hej
Nu har jag precis kommit hem och sitter och har ett litet party för mig själv med mina cs-hörlurar och oboy och clementiner, inte helt fel, till och med ganska så rätt. Ja, jag har det bra idag.
Imorgon ska vi titta på lille sari när hon har sin teater premiär, och lille Karl är ju med också! Det kommer bli så trevligt, jag vill också spela teater! varför slutade jag spela teater ?! :(
Idag sov jag länge,länge och tittade på sista avsnittet av onetrehill säsong tre, jag grät och rös. Sen åkte jag till staden med Jållan vi skulle köpa julklappar, men jag hittade inte en enda det slutade med att jag köpte en tröja till mig själv istället. Anni och Lassi kom in till staden sen också.
Fresten så har dom gjort espresso-muggarna helt vita utan någonting på, synd för fashionistorna som tycker det är dö coolt att gå runt med en espresso mugg på stan.
Vi såg Elin Kling två gånger!! på Zara och weekday, ganska coolt.
Eftersom jag redan är inne i skrivandet just nu kan jag lika gärna skriva mer. Jag blev antagen som fadder ganska så chockerande eftersom jag anmälde mig så sent och var på en reservlista. Men de blir chill jag saknar alla spec julia ella och erika, jag vet att ni kommer bli glada om ni läser det här, jag gillar att åka hemifrån ett tag för då är det så skönt att komma hem igen!
Just nu sitter jag och lyssnar på hello saferide det är ganska sövande, men jag gillare.
Nu ska jag bifoga lite misslyckade julstämmnigsbilder.



Nu ska jag sova i minst tolv timmar. Åhhh vad gött det hade vart, sova tolv timmar i ett sträck, det gör man inte för ofta måste jag säga.
Love
/ moamoi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar