måndag 21 december 2009

oh my soul is unclean!

Nu råder seriös julefrid. Det är SNÖ i Göteborg? Något måste gått fel. När var senaste gången vi hade 7 minusgrader och snö??? Typ...... när jag var två? Jag gillart skarpt i alla fall. Något som jag inte gillar är att det ska bli plusgrader på julafton. Ja, det kommer bli alldeles grått och slaskigt överallt. Helveteee.
Idag är det måndag. Imorgon är det tisdag = sjunga i kyrkan = julavslutning = lov. Spännande. Något som är spännande är även att vi ska på dancewalk idag. Hela nian ska dansa runt på Stenpiren med hörlurar i öronen? Ha ha ha. Det ska bli asparty bannemej.

Nä nu. Nu blir jag lite stressad här. Vi börjar om tjugofem minuter och jag är inte riktigt redo ännu. Hejdo! Ha en bra dag.

/ Lassi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar