söndag 20 december 2009

to make it

Idag är det söndag = veckans mest deprimerande dag. Hittills har jag powerwalkat med Jållepålle, det är dock alltid lika trevligt. Sedan åkte jag, papi och syster och köpte julgran! Och sedan storstädade jag mitt rum = dammsuga, skura och byta lakan. Hard work work. Och det är stört mörkt ute och jag funderar på vad alla andra gör just nu. Det är INGEN som är inne på datorn - vad gör ni människor? Jag känner mig faktiskt lite ensam här. Fast mest är jag nyfiken på vad ni gör. Jag försöker verkligen lista ut det. Jag tror att de flesta sitter i en mysig soffa med massa filtar och äter lussebullar och pepparkakor, alternativt dricker te. Kanske läser en bok? Kanske kollar på en film? Hmm. Jag funderar på att skicka ett massivt utskick och fråga vad alla gör. Typ: "Vad gör alla? (a)" He he he he. Kååwl_kille. Eller?

Själv har jag det totalt omysigt. Jag har lite huvudvärk, är småirriterad, energin finns inte, stolen är oskön och jag har ingen mysig soffa att krypa upp i. Alla har mysiga soffor, men inte vi. Vad har vi liksom? Hårda, kalla skinnsoffor. Plus att det typ inte finns en enda filt i mitt hus. Min säng är däremot det mysigaste som finns. Jag ska nog krypa ner och sätta på jordens finaste och mysigaste låt (Eyes On Fire - Blue Foundation) och ha en kopp te bredvid mig. Eller? Jaaaa!

Tjoflöjt och förlåt för ett långt och ointressant inlägg.
/Latzbratz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar