måndag 7 december 2009

lalalala

YO DAWGS !
wazzuP?
själv har jag det ganska bra måste jag säga, slutat jobbet för dagen dårå ! eller ah vi slutade väl vid halv 11 men vi har j
u en artikel att skriva så vi har legat i moas säng och skrivit och lyssnat på musik. Och nu lagar moa mat åt mig medans jag sitter här och lyssnar på rockig
musik av avril lavigne (L) ganska chill, jag tror att det bjuds på tortellini! mmh





Nämen min farmor gick precis förbi utanför fönstret. Ser man på :) jag ska nog häl
sa på henne lite idag tror jag!
åh mhh nu fick jag en pepparkaka av mos (L) hon är allt bra !
här är partylistan på spotify till alla som vill ha den ! ni kan lägga till låtar själva, GÖR DET !
PARTYLISTAN < -- klicka

mmmhmmh det var asgott ! supermuybien
nu ska vi göra något annat
hadet

/ Karusellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar