lördag 12 december 2009

IDOL

japp nu har vi total chillat och ÄTIT i min källare och då även kollat på idol! ( och lite billy elliot, Julia och Moa dog för att han var så snygg tyckte dom? )
jaja vi kollade på idol och överanalyserade allting och kom fram till att Erik kommer delta i melodofestivalen nästa år, vinna den svenska, och sedan vinna hela skiten! japp. det är så det funkar i sverige nu. Idol --> (Let´s dance) --> Melodifestivalen
Men vi hade i alla fall lite olika åsikter om vem som skulle vinna och lasseman blev överlycklig när det blev erik. ( som hon hade röstat på)
Jag hejade på Calle bara för att han är så coooool, men Eriks vinnar låt var dock sjukt fin. Och när han sjöng den var Jållan ute och pratade i telefon så hon missade det fina.
Han tog upp sin flickvän på scenen och sjöng till henne. Vi grät några tårar och väntade på kyssen! men den kom inte :( :( :( :( fan. Inte okej säger vi. Men det var fint ändå och jag lovade Jåll att hon skulle få se det. Så snabbare än blixten fixar jag nu upp detta klipp här. Ja jag vet det är jättelångt men jag lovar det är värt det :)



det var allt.
tack för mig
godkväll

/ I V A R S O N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar