söndag 6 december 2009

the way that booty movin

TJENARE !

heh jag skrattar alltid till lite när jag ska skriva in vårat lösenord. jag tycker att det är ganska roligt och moget oså.
jaja, klockan är 10.17 och här ligger jag i min säng och kollar på tvshop <3>abtronic X2.Få magmusklerna du alltid drömt om. Ring och beställ DIN abronic X2 NU! ENDAST 999 kr! Ring nu så får du med den praktiska väskan... blablabla haHAH dom säger verkligen så, och så visar dom bilder på maaaassa bruna och vältränade magar. hhaha! det sorgliga är att jag vill ha den ...
åh jag hoppas att ni alla kommer ihåg partylistan?! den gamla godingen nivet med samma låtar som gick på repeat om och om och om och om igen, VARJE helg! hah jag har försökt att återskapa den på spotify! den är underbar. jag ska länka upp den här sen :)
herrejösses tänker jag varje gång jag inser att det typ är julafton imorgon. nej men det är väl typ 17 dagar kvar eller nått ?? jag vet inte, orkar inte aktivera min hjärna. men cirkus 17 dagar. det är ju helt stört ! jag har inte köpt några julklappar alls...... fan
idag ska vi ju på saris aka frihetsgudinnans teateruppvisning. det ska bli sjukt kul!
nu ska jag fortsätta kolla på tvshop och låta mig bli lurad av h2o ultra mop. ( ring nu så får du med super clean kit)
C YA !

/ mjällen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar