söndag 6 december 2009

everyone is lying on the floor

Jag älskar era inlägg! Hahaha, jag har också suttit klistrad framför TV-shop/Tvins, ganska attraherad av Tobi - Steamern som gör dina kläder fräsha och rynkfria - helt strykfritt!! Köper man nu får man TVÅ tobi-set till priset av ETT! Låt oss köpa.
Jaha, apropå kändisspaningar kan jag då inflika att jag har sett Angeline Jolie köra sin stora SUV i Hollywood och Renée Zellweger köpa bröd i Beverly Hills... Inte för att skryta då... Hehe.
Annars väntar jag mest på att gå iväg till bussen som går 44 och nu är klockan 27 -.- Jag har liksom inte så mycket att göra, bara lyssna på Laleh. Spotify är verkligen den bästa uppfinningen i världen. Men jag har tänkt på en grej, varför kommer det aldrig någon reklam på kvällarna? Typ om man är hos någon och lyssnar på musik så kommer ju aldrig Takida-killen som pratar på, eller Linda Bengtzing som pratar fadergala. Hm...
Jo, jag hade jättemysigt i Ingo-verkstaden igår!
Jag funderar på att köpa en krukväxt att ha.

c ya l8r
Ali

<-- Hemmafru som älskar tobi <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar