torsdag 17 december 2009

nu råder julefrid

Hejhallå !
Nu ska jag snart gå och träna, men innan jag gör det ska jag öva igenom min franska redovisning en gång till. Är lite nervös faktiskt....jag menar, det är ju ändå franska jag ska prata på...
Jag vet precis vad jag ska göra i helgen ! (Förutom att traska runt på stan och hitta något trevligt att ge bort till någon familjemedlem och person X eller något nytt att sätta på kroppen). Jag ska köpa mig en marabou chokladkaka med smaken vinter. Sånt här gör mig varm i hjärtat !
Vem vill inte känna julkänsla? Jag ska i alla fall göra allt jag kan för att mysa till det och funderar även på att köpa mig en Cookie Dough också, eftersom det ändå var rätt länge sedan jag åt den. Det var typ två veckor sedan !
Men nu ska jag inte babbla på om ingenting så jag önskar er en mysig torsdagskväll och att ni får en trevlig middag tillsammans med era nära och kära (nawwwi)

Klapp på kinden
//The Jimi Hendrix-female (vem kan det vara?!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar