torsdag 10 december 2009

let's get so dirty

Imorgon är det sista dagen för mig på café Vallgatan. ALLA borde komma och ta en fika/äta mat där tycker jag. Då kanske ni blir serverade av mig. Ehehe. Jag rekomenderar nachotallriken, pasta med pesto- och gräddsås och kycklingfilé, enchiladas...... allt är tiiep gott.
Det har varit en stört rolig tid faktiskt, väldigt jobbig och stressig, men jag har lärt mig sjukt mycket och lärt känna nya människor. Men jag längtar bannemej till skolan och alla mina söta söta söta vänner, man känner sig faktiskt ensam på ett konstigt sätt när man inte umgås med underverken + alla andra fina människor varje dag. Förresten är mina stackars händer extremt torra efter allt handtvättande, så nu smörjer jag in dem med Atrix. Mmmh. Idag fick jag förresten en jättefin limegrön marsipangris av chefen! Den är jättesöt, den är tjock och har ett äpple i munnen. Jag har bara ätit upp knorren än så länge. Hihihi!

Imorgon är det FREDAG och det är UNDERBART. Jag måste dock klara av fredagslunchen innan jag får frihet...... fan. Det kommer bli en hård dag.

Nu ska jag sova, åhh vad underbart det ska bli. Pussi pussi pussiluss ! / Er Lanster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar