fredag 25 december 2009

he's my cherry pie!

Nu är det juldagen och jag tittar ut lite halvt genom fönstret. Det är deprimerande väder; grått, småblåsigt och nedrans lame. Fast något som är lite roligare är att jag alldeles strax ska puttra iväg till Jållan's crib och dra med henne ut på en powerwalk. Powerwalk & simning & dans är Guds gåva till människorna. Otroligt kul men ändå lite småjobbigt. Ja jävlar vad underbart. Jag tror dock att det kommer börja regna/snöa på mig och Jåkern i spåret. Men det är det värt! Så värt.
Senare idag kommer småkusinerna och då jävlar blir det att vara überaktiv i cirka två timmar. Det kommer ta död på mig.
Något mer som tar död på mig är att jag har väldigt svårt att somna nuförtiden. Jag somnar typ inte förrän vid 03.00 och sedan blir jag väckt vid 09.00. Vad är det här???? Inte okej.
Snart är det mellandagsrea förresten. Jag är laddad med cash, presentkort och paljettbasker.

Och för er som undrar så är mina sugmärken försvunna nu. Nästan.

Kyssåssmmeekkk / Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar