torsdag 10 december 2009

undra vad rubriken ska heta ?

hejhopp i lingonskogen !
Det finns nästan inget som gör mig så glad som att tänka på att det snart är helg igen !
I morgon slutar jag ganska tidigt och tänkte åka in till stan för att (förmodligen) själv gå omkring och leta efter julklappar eftersom jag känner mig så elak när jag bara släpar med människor hit och dit. Sedan måste jag ju självklart gå och hälsa på Lasse också när jag ändå är igång och om jag kommer så långt kanske jag eventuellt åker till Sara eller Milla och Hanna också !
Så bli inte rädda om jag kommer i morgon, jag är inte farlig, jag bits inte !
Klockan är snart nio men jag får nog gå och lägga mig snart för jag är så sjukt trött ! Det var Luciafest idag i kyrkan och typ 100 pers kom och när vi sedan skulle samla in allt för att sätta in det i diskmaskinen, hade den kraschat. Så där stod jag och Rikard och fick diska ungefär 200 tallrikar, 50 glas, 10000000000000000000000000000000000 kaffe koppar och ställa in dom i rätt skåp.
Imorgon har jag bara en uppgift i och för sig, så jag klarar mig !

Om ni har tur så träffar ni mig i morgon, någonstans, någongång !

Pussen och kramen
/Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar