fredag 30 oktober 2009

yes shirt yellow purple

Min syster har fått körkort! Jag är så stolt över henne. Idag tog vi en sväng ut till IKEA och åt, ehehe, billigt och gott. Sedan åkte vi till Coop och köpte hårinpackningar till mitt hår. Jag är rädd att det ska ramla av typ. Fyfan. Så alldeles nyss tog jag en låång dusch där jag vårdade det stackars håret. Hade i två hårinpackningar och sörjde över att det är slitet. Men. Jag gnäller! Gah!

Igår var det roligt vill jag lova. Vi satte på oss halloweendräkter och vandrade runt i Björkekärr. Hahaha. Det var awesome! Fast sen gick vi hem till Hajjjen och drack te, det var alldeles för kallt att springa runt i en liemannendräkt. Och idag blir det skräckfilmskväll hos Pääki med pojkarna. Halloween är bäst!

gårdagens dresscode! ehehehehhee

/ Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar