söndag 25 oktober 2009

omg it's me again

Hahahaha, Lasse jag skrattade åt ditt inlägg ! Hahaha, du skulle vara så söt som en liten svartkrullig italienare!
Ja, vår vardag går ju mest ut på att klaga över våra liv, äta sånt vi inte borde (NOT?!), bli övergivna av våra vänner (tro det eller ej så är vårat åttamanna-dream-team också i behov ytterligare vänner! :O ), och att smida busiga/roliga planer som det finns 0.7% chans till att de sätts i verket. Men serri så tror jag faktiskt att vi kommer få saker att hända på lovet och verkligen ha kul. Så det är chill.

Annars sitter jag mest och väntar på att spela match. Jag vaknade alldeles för tidigt den enda dagen då jag faktiskt KAN sova ut! Jag har match klockan tre och vaknade nio. Fan. Så istället sitter jag här och spelar Happy Aquarium med typ tre andra inloggade på facebook. Coolt.

Sådärja, update of the day avklarad. Om någon har tråkigt ikväll kan vi ju chilla.
over and out / Ali

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar