måndag 26 oktober 2009

tåg suger

åhhhhhh jag blev så glad när jag gick in på bloggen och insåg att det faktiskt var folk som hade skrivit lite! ah det var ju bara ali och lasse men det räcker ju gott och väl för att få sig ett litet skratt såhär på kvällskvisten!
för att kommentera deras inlägg lite ;
lasse skulle vara den sötaste med svart krull (L) åh
och jag förstår inte vad som händer med vårat lag ......... vi får minst 30 mål mot oss i ALLA matcher nuförtiden.. jag var ju iof inte med på matchen igår men ändå ;)
jag har iallfall spendereat två händelsefulla dagar i staden som aldrig sover SKARA :D det var lovely ! men j*vla sj och västtrafik gjorde resan till så mycket svårare än den borde ha varit. vi missade tåg och vi missade bussar och vi fick vänta och vi fick gå och vi fick byta och vi fick fråga 1233 miljoner människor men nu är jag hemma iallafall :D flickorna är på bio och jag skulle så hunnit att följa med :(((((((((((((((((
hahahah jag älskar bacon killen också btw!

nu ska jag prova min halloween utklädnad också!

ih jag ser fram emot våran första check som borde komma snart <333 pengar <333

GRATTTTIS TILL MISSE SOM FYLLER STOR 15 ÅRING IDAG !!!!!!!!!!!!!
/ elleN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar