söndag 18 oktober 2009

Ma papa was a rolling stone!

ALLT ÄR SÅ SJUKT TRÅKIGT. men det har ni väll redan hört mig säga innan antar jag.
jag tänkte bara på att det måste vara anledningen till att vi inte skriver. men fortsätt läsa! en dag händer något och då kommer sju tangentbord att glöda..

jag har piercat mig! jag är så glad. detta är en faktor som gör allt tråkigt lite roligare. jag älskar min lilla stjärna i överkanten av örat. fast jag skall byta ut den till en ring sedan tror jag.. dock måste jag köpa en ny stjärna som jag kan ha senare också. så, nu vet ni att jag är glad.

sedan är det så att jag inte har skrivit klart kiffe kiffe, så imån i cafét gäller det väll mest att skriva klart det, undvika risten och att göra bättre toast än vpk.

happ, det var typ allt. NEJ; idag var jag och lasseliten ute och var grymma ! först sprang vi tjärnet jättesnabbt, sedan powerwalkade vi femman ända hem till lasse och därifrån kutade jag hem till mig. vi ägde och jag kände mig frisk. fast alldeles nyss frågade mamma om jag ville ha choklad.. it's kinda tempting..

DET var allt! Puss och godnatt från mig / Annii assar ali

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar