torsdag 8 oktober 2009

ibland vill man vara liten

kommetznala! (uttala det med simsspråk) eh typ

min kära syster sitter nämligen å spelar sims nu, ska nog ta och göra det lite sen. jag saknar sims och den tiden då det viktigaste i livet var att fixa ett bra jobb till sin sim eller att göra så att dom fick en bebis, heheh och när man inredde hus efter hus i timmar. då man inte behövde oroa sig över dendär högen med läxor som ligger på bordet, och som man vet att man borde ta tag i ;)
det jobbigaste i livet var när man var TVUNGEN att gå hem från fritids eller när man missade bolibompa. eller kanske när syskonet fick en större glass. jag saknar det.

iallfall back to reallity
det suger ju lite att jag har hört från lite olika håll att våran blogg är tråkig nu, som om den nångång var kul lixom.
aja vi har ju den fortfarande på skoj och för att få skriva av oss lite antar jag.

heeeeeeelg i morgon!!!! veckan har gått i turbofart och det gillar vi (Y)
SM lör-sön ! underbart


/ tjejen med den nya frisyren .......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar