måndag 5 oktober 2009

tjing!

hejheje
Idag har jag vart hos optikern. Han tyckte jag var jobbig som inte var nöjd med mina linser, fast det sa han så klart inte. Han döljde det bakom ett fult tandkräms leende. Men han var ganska trevlig ändå, han ska skika hem nya linser till mig. Snällt.
Idag sa gunilla risten att hon skulle bjuda oss på tårta om vi var bäst på nutidsorgenteringen, jag undrar varför hon sa så, kanske för att det skulle varma hennes lilla hjärta om vi vann, å då ville hon värma våra hjärtan tillbaka genom att ge oss tårta. En ganska fin deal när man tänker efter.
Alldeles nyss satt jag och skrev alla engelska glosor på svenska snart ska jag ta mig itu med att skriva dom på engelska också, ajaj silken pärs. Det är hårt att gå iskolan, jag orkar inte.

Igår gjorde jag typ ingeningenting eller jo jag tittade på onetreehill och grät floder det var så fint, men sen i slutet kraaaaash, det föll två blodröda bloddroppar på de vita rosenbladen och peyton föll ner på golvet!! Det var dramadramadrama.
Sen var jag också ute och sprang med Pelle, det regnade såklart. Gud ser verkligen till att hålla sig, och släpper just trycket på sin blåsa när vi går ut och springer. God is great.

tjjjjjjjjingeling badring!

/ mosa moooooooa

1 kommentar:

  1. ÄH tårtan fixar jag lätt, vi har ann, bara langa alla papper till mig vettu! xD


    /A

    SvaraRadera