söndag 4 oktober 2009

The hills med Lassie

Idag har jag fyllt upp dagen med att göra - ingenting !
Jag vaknade någon gång vid nio (OMG) och slängde i mig lite frulle och ringde sedan Lasse och bestämde att vi skulle ut och energipromenera klockan 2 för det kanske blev lite mycket som man tryckte i sig igår :)))

När vi hade gått färdigt var det hem och bada bubbelbad och sedan puttra iväg till Lillen som väntade med datorn fullsprängd med avsnitt av the hills.
Asså, okej, jag erkänner, jag och lillen har blivit två stora hills-töntar. Vi är som besatta ! Jag kan inte sluta kolla ! Jajaja, är man geek så är man !

Ska försöka läsa ut Kiffe Kiffe nu (om det är möjligt överhuvudtaget) och om jag vågar ska jag titta på mannen under trappan ikväll tillsammans med moder min.
Ha det bra - vi hörs inom kort (L)

/ Jållan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar