onsdag 28 oktober 2009

tips från vilda tjejer_94

!WALLA!
vi är i da källare och ali hennar allas kroppar .... (utom min .......:((( )
jållan våfflar och allt är allmänt mysigt
idag har vi varit totally busiga och smyckat busshållplatser runt om i våran kära stad. hihihih
jag känner att jag är ganska söt nu.. har precis blivit våfflad och har inte sett hur jag ser ut, men mina söta vänner skrattar åt mig så det kan ju inte vara annat än sött?!

känner DU att höstlovet springer iväg och att DU inte har NÅGONTING att göra????
testa följande saker:


- Gå på dagisvandring. Ta med dina bästa vänner och ett glatt humör och vandra ut i skogen med dina stövlar. Ha med matsäck och ät :))
- Färga hår.
- Åka till en random arabisk affär mitt i industriområden.
- Vid ovanstående tillfälle köper du henna färg som du sedan vilt smyckar din kropp med.
- Pierca dig.
- Jaga rädda pojkar som inte vill vara med dig. Inspireras av den klassiska pussjagen
- Plinga på dörrar och spring !
- Besök Ö&B och köp billigt snacks :))
- Tvinga föräldrarna ur huset och laga sedan pasta pesto med dina vänner. - vill dom inte, jaga dom.
- Sprid glädje i din stad genom att utsmycka busskurer med diverse krimskrams och skräp. och kärlek(L)
- ÄT
- SOV
- sätt på lite för hög musik och dansa vilt
- skriva ner vad du ska göra på lovet i ett schema med exakta tidpunkter.
- gå runt och leta efter folk att jaga.
- baka
- äta det man bakat
varsågod för dom underbara tipsen!
om du fortfarande inte har något att göra efter att ha testat ovanstående saker, hör av dig snarast!

OBS!OBS!OBS!
om ni vill se våra konstverk checka in:
Härlanda
Hagakyrkan
Stiegbergstorget

nu ska vi återgå till våra sysslor som är ytterst viktiga.

lev livet ungdomar!

/ 8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar