onsdag 28 oktober 2009

ALLT ÄR BORTA

Vaknade konstigt nog av mig själv i morse i Ellens källare.
Hur hade jag hamnat här egentligen ?
Och varför hade jag sovit i Ellens tröja ?
Just det, igår kväll var vi ute och pyntade (OBSERVERA ATT JAG SA PYNTADE) olika busskurer och på natten hade vi gjort olika saker för att försköna varandra (?)

Förvånandsvärt nog när jag var påväg in till stan idag för att äta lunch med mamma så såg jag att ALLT VAR BORTA. Och då menar jag allt. Lapparna, affischerna, snörerna, julstjärnan, tygbitarna - alltihop = borta.
Detta är ett mysterium som vi måste lösa. Skulle det kunna vara någon vi känner ? Någon som vi hatar ? Någon som hatar oss ?
Eller också var det en "hederlig" gatustädare som hade som jobb att "städa" upp efter oss. Hur som helst är jag ledsen för detta, men som plåster på såren får Ali och dom andra ta hand om mig med en god middag ikväll.

Vi hörs väl ? Kyss och smek
/ Jållan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar