tisdag 6 oktober 2009

blockflöjt ?

tjolahopp !

jag har inte skrivit på några dar nu, förlåt för det ! men jag kände att om jag hade skrivit så hade de bara sugit ändå.
Nu skriver jag iallfall, samtidigt som jag pluggar engelska -_________- fast engelska är ju egentligen kul !! jag vill ju läsa engelska på gymnasiet juh, hur ska detta sluta .....

jajaaj idag var vi på gymnasiemässan och jag tyckte att det var ganska party (Y) fick dock massa papper från typ media och fordonsgymnasium hela tiden ?! ser jag ut att vilja bli bilmekaniker ? nejtack. annars så var det ju ganska chill i skolan, hade ju 2 tim 10 min rast å jag å hanna satte upp 100000 lappar om dm så om folk klagar på att dom inte har sett dom så bajsar jag på dom..

helgen var underbar och händelserik, fira agnes på fredagen å sen chill hos lasse ! Match på lördag, låt oss släppa den ganska snabbt. Sedan ut å äta middag å fira jållan sen hem till agnes å fira henne igen :D stöööört mycket folk men det var sjukt najs!

asso i morgon.... DUBBELtimme med orientering.. ursäkta men orientering måste vara typ det meningslösaste. ( redskapsgymnastik hamnar också under den kategorin) men orientering lixom. varför VARFÖR måste vi springa runt som fånar med en karta i handen 24/7 bara för att vi råkar bo i en skog !??!? åhhhhhhh jag fasar för orienteringsdagen. det är en dag som lärarna har kommit på bara för att jävlas, jag lovar. dampisar

heheheheh vi såg blondinbella idag !!! hon är ju iof brunett nu, men iallfall. hon har typ fett mycket finnar !! hahahahahhahah ehh
vi tänkte gå fram till henne men sen kom det några fjortisar å tog kort med å såg allmänt dumma ut så vi struntade i det.

okej nu ska jag säga en annan sak, vet ni hur jobbigt det är att ha mina underverk som kompisar eller ?? asso för dom ÄR ju verkligen underverk när det gäller musik ! vet ni hur dålig man känner sig ?? hahahah det är ganska råli. dom kan lixom bara brista ut i sång och sjunga trestämmigt tillsammans och det låter fantastiskt. haha å alla kan lixom spela typ två instrument var. vad kan jag ? eh blockflöjt ?
jag älskar er, men ni är för bra för mig ibland (L)


tack för mig

/ stora E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar