lördag 3 oktober 2009

I've got the remedy

Göteborg är så groteskt fult när det är grått och regnar. Det är verkligen FULT. Det gör mig deprimerad.

Idag har jag, Jållan, Misse, Hajen och Mos varit på stan. Jag har ju fått mitt barnbidrag nu, men jag var så extremt rädd för att kasta bort pengarna på nåt onödigt, så det slutade med att jag inte köpte nåt alls. Jag är stolt. Jag hittade dock världens finaste skor på Monki för 500 kr. Inte dyrt, men eftersom barnbidraget bara är på 1050 kr så känns det lite waste. Fast jag behöver i och för sig skor. Jaja. Whatävvööörrr!

Ikväll blir det restaurang dårå! Vino Pasta i Linnéstaden med alla underverken + Sarabarabäst. Vi ska fira Jåli såklart, och efter middagen drar vi hem till henne och äter Ben & Jerry's! Mhh, delicious. Nu måste jag bestämma vad jag ska ha på mig ikväll. Lär ju inte hitta nåt alls.

PussärzZzz / Lasseliten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar