torsdag 1 oktober 2009

$ mexikanen $

vi tjänar ganska bra nu måste jag säga. och jag ÄLSKAR den lille busige mexikanen ! ingen vet vem han är eller vart han kommer ifrån (mexico obviously, men han kom hit på något sätt, right?) vi vet inte vem av underverken som uppfann honom, men han finns här någonstans !
jag lever och så ifall ni vill veta, och jag har precis lagat mat med papi - spaghettigratäng, det är typ bézt ! <3 alternativet till er tortellinigratäng liksom!

alltså en grej jag har tänkt på är att ingen kan ju fatta vad vi skriver om ! liksom tortellinigratängen liksom; hur många vet egentligen att jag inte kan äta tortellini och därav inte alla underverkens älskade tortellinigratäng som pelles pappa gör ?! haha, vår blogg är rörig.

sedan vill jag se VPK;s text innom kort, och jag kommer inte sluta tjata förrän jag har läst alla elakheter han skrivit om oss ! hehe ^^:P (<--- haha, också ett småinternt skämt som ingen extern läsare fattar)

nu ska jag eta ! possi / assar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar