onsdag 7 oktober 2009

re:stacks

Ojojoj vad man borde plugga? Ojojoj vad jag inte pluggar. Men NEJ. Jag tänker inte göra det. För jag är cooooool, vild och buusig. Hehehehehehehehe!

Det nyttiga livet som jag har påbörjat är TRÅKIGT men man känner sig så BRA. Idag åt jag linssoppa (!!!), jag petade inte ens bort grönsakerna! Jag åt ALLT! Förstår ni?! Det har aldrig hänt förut. Plus att jag åt frukt! EN FRUKT. Päron. Hihihihi. Pärondiet <3
Och när jag kom hem från skolan satte jag på jättehög musik och hade workout i 45 minuter. Och så hade vi ju idrott idag också, orientering i två timmar. Hahaha. Lol. Och till sist har jag varit ute och powerwalkat 7 km med Hasse och Jållan. OJ! Det går framåt. Hoppas jag har träningsvärk imorgon.

SNART ÄR DET HALLOWEEN! Wohooooooo! Jag älskar det! Det är så extremt mysigt. Mörkt, kallt och så sitter man utklädd med sina bästa vänner och har the time of one's life. Plus att Lillmisse fyller 15 år! Åh, min lilla varelse har blivit så stor. Mitt lilla troll.

Nä..... nu klarar jag inte av busigheten längre. Jag ska lana glosmaskinen. Jag älskar glosmaskinen! Typ den bästa uppfinningen nånsin. Fantastiskt.

/ Lasseliten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar