söndag 4 oktober 2009

Tjockiskvällen i GBG! Ni kommer inte orka läsa, men gör det ändå pusshej.

Igår var alla vi åtta på Vino Pasta och firade Jållans födelsedag! Det var totally delish! Efter det gick vi hem till femtonåringen herself och åt en massa mer! Ben & Jerry's, Carte D'or kolafudge typ, Polly, Maränger, Gott och Blandat, Marshmallows, Marabaou 200 g, Hallonsoda samt en tvålitersflaska med Coca Cola. Det var en andaktig stund. Allt detta medan vi såg på fantastiska Fight Club. Den är helt störd men jag älskar den.

Hahaha, och sen gick vi hem, jag, Milla och Moa och kom in på samtalsämnet bilar. Jag längtar jättemycket efter att få börja köra och har redan utsett mina drömbilar (en låg Bentley Continental GT, eller en Mercedes Benz F-700) medan milla hatar bilar. Följande citat från hernández;
"Det är så sjukt äckligt att åka bil. Men seriöst, först tar man med sig 800 kg PLÅT för att åka någonstans och sen när man skall hem igen, då tar man med sig 800 kg plåt TILLBAKA igen, och allt detta drivs av BENSIN, fattar ni hur absurd den tanken är?!?!"
Hahaha, jag skall ge henne en Porsche Carrera till henne när hon fyller arton. Hehe.

Sedan vill jag bara rätta till ett missförstånd från min, för det tillfället, IQ-befriade mor. Hon har alltså hävdat att jag kom hem och luktade öl, men vidareutvecklade inte påståendet. Detta fick mig att framstå i en ypperligt dålig dager, vilket hon inte tänkte på då. I verkligheten utspelade sig händelsen helt odramatiskt i min hall där jag berättade att jag, ganska klumpigt snavat på en öppnad ölflaska på elisedals hållplats på väg hem till mamma. Jag blev utstirrad av två översminkade fjortisar och hade ingen lust att vända mig mot dem, så när jag kollat klart på tidtabellen vände jag ryggen mot de förtjusande flickorna (och tyvärr den äckliga ölflaskan) vilket resulterade i att jag snavade över den. Fan tänkte jag.
Klart slut på den punkten.

Tja, sedan kan jag ju meddela att jag har fått en försenad femtonårspresent från gudmor min! Pengar! Jag blev överlycklig. Hon kan läsa mina tankar. Jag behövde verkligen pengar. Tack Eva och Sofia och Perry!

Nu skall jag sluta skriva och avsluta denna otroligt långa text med att fylla i halva texten med häftiga neonfärger och coola effekter och kanske en liten bild. Sådärja.
POSSI / aSsAr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar