söndag 18 oktober 2009

Ont i magen och SOplugg

Hejhej här är jag igen
Nu sitter jag här igen i mitt kök och pluggar. näj, nu ljuger jag. Jag pluggar inte alls, jag har slutat för idag och just nu är jag på dåligt humör för jag läste i tidningen just att det var premiär för gossip girl och smart som jag är så trodde jag att det var klockan åtta, men nähä !!

Söndagar ska ju vara så himla avkopplande men jag tycker att söndagar är så himla deprimerande. Man typ pluggar och tränar bara. Det kan väl vara skönt det också...eller ja...
ELLER SKIT SAMMA för nu ska jag plugga lite mer på våran små kära uppgifter i skolan och försöka att inte äta en till clementin för jag har så sjukt ont i magen (jag har redan ätit 18 st denna helgen) men vi får se hur det går !

Om du har tur så ser du mig i morgon :))
Omfamning från

Jållan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar