söndag 25 oktober 2009

i shake, i move

Igår var det ännu en crazy kväll i Kålltorp! Pelle, Ali och Hasse kunde inte vara med tyvärr, så det var bara jag (Latzy), Misse, Måsen, Jållan och Sarashh. Det var hur party som helst! Vi gjorde först te och åt godis, men sedan blev vi för rastlösa! Vi bestämde oss för att busa så vi sprang ut i Kålltorp och plingade på dörrar för att sedan springa för livet därifrån. Man fick världens kick! Man tryckte sin fingertopp mot den runda knappen och hörde plinget, kastade sig därifrån och spraaaaaaaaaaaang. Det är ungefär så busiga vi vågar vara.

Idag ska jag äta sconesbuffé med min syster och mammut, hihihi gottttt. Sedan träffar jag nog mina älsklingar lite senare på kvällen. Ni är allt jag behöver!

Och förresten bryr jag mig inte alls om typ VPK och Marcus tycker att våran blogg är dålig nuförtiden. För det är den inte. Den är bäst, kommer alltid vara bäst. Jag ger inte upp!!!

Pussy , världens bästa Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar