lördag 24 oktober 2009

baby!

Löven är numera gula och luften är fuktig. Idag är det exakt två månader kvar till julafton = coolt. Det är höst! Mh mh mh, jag gillar det.

Idag blir det stan med de flesta av underverken + frihetsgudinnan! Detta lov ska bli det bästa någonsin. Jag ska ha roligt varenda dag! Lovar. Livet just nu = ohändelserikt, vilket det måste bli ändring på. Eller vad säger ni?

På torsdag ska jag förvandla flickorna från världens vackraste till universums vackraste! Hårfärgningsdag fosho. Själv behåller jag min hårfärg. Jag väntar på domedagen då det kommer bli svart och krulligt. Fan.

Tjockiskväll hos Mosan igår dårå. Sedan sprang vi ut i Kålltorp/Härlanda och jagade pojkarna som flydde för livet. Fan. Alla bara överger oss.


Hejdo / En Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar