tisdag 12 januari 2010

VAFAN

DET ÄR SÅ SJUKT KALLT UTE!! JAG DÖR VARJE GÅNG JAG TYP TITTAR UT GENOM FÖNSTRET!! JAG HADE TÄNK SKRIVA ETT BLOGGINLÄGG MED BARA STORA BOKSTÄVER MED DET SER SÅ JOBBIGT SEDAN NÄR MAN LAGT UPP DET SÅ JAG ORKAR INTE.
Alltså, JÅLLIE! bloggen missade lite text emellan mina utskällningar till dig! där står det att du är ok.
Idag har jag tränat !! Som fan ! Eller jag och ellen. Och laget oså. Åsa , vår trånare är ett riktigt råskinn......
Men det kändes gött och jag hoppas att vi kommer träna såhär i fortsättningen, jag känner att jag behöver det........ eh....
oj! jag gick in på facebook lite och så och så glömde jag att jag skrev! så gör jag alltid och sedan struntar jag i att skriva klart...
nähänu orkar jag inte skriva mer! jag tror bannemej att jag ska ta och äta lite!!

BONSAI / aLi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar