måndag 11 januari 2010

sweet


okej vi suger ganska så mycket på att skriva nu och det är ju tråkigt :( men jag vet att vi kommer komma igång igen ... eh
jaja jag fyllde iallafall sweeeeeeeet 16 igår! så nu är jag och sari stora flickor :D
min födelsedag var GRYM! jag fick massa fina saker bla en som jag sitter vid nu... just precis EN LAPTOP <33333 ahhhhhhh den är så fin! minminminmin jag älskar den (L) jag är lycklig

idag började skolan igen... och det var väl. segt. Allting började som vanligt direkt, suck. Tänk att vi ska gå där i gula korridoren, fram och tillbaka ända tills det blir sommar! herregud. Men det var ju ändå ganska mycket action idag när några smågangsters smällde raketer inne i skolan. haha så rätt!
Men det är ju så j*vla kallt, både utomhus OCH inne i skolan. Vi funderar ju seriöst på att ta med oss filtar till skolan... Fast kallast av oss alla var nog lilla lasse som hade NYLONSTRUMPBYXOR. galning.
Och näsorna bara rinner vilket leder till att det svider och blir alldeles rött
under näsan :( inte kul.

tillbaka till min data nu då som har varit min dag typ. heheh den har ju en kamera som jag har roat mig med. hahah detta är bara dom första i raden av mååånga bilder som ni kommer få se :) enjoy






nä men nu ska jag gå och ta mig ett bad :))))
och så ska jag tvätta håret med mitt nya schampooo som jag fick av systern min.

(tusan, ah det var meningen att bilden med schampot skulle vara här men den vill inte samarbeta så den får vara där uppe)

pussssssssssssssssssssssshej

/ ah ni ser ju på bilderna men, ELLEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar