lördag 9 januari 2010

Annäjda, städa upp på mitt rum !


Okej, jag är liten, men det var i alla fall sommar. Sommar, sommar och sol.

Hejhej och nu sitter jag här igen. I min ensamhet, i mitt lilla, lilla, lilla rum.


Det kan ju låta riktigt trevligt, men eftersom jag, Julia Alexandra Berg, har en vän som kallas för "Assar" (asså vem fan kallar sig det liksom ?Blev hon typ bortglömd av alla andra som fick de fina smeknamnen, eller? XDXDXD) så är inte ens liv så lätt. Mitt rum är nu fyllt av godispapper och flaskor. Asså det är typ flera 100 burkar och jag vet inte hur jag ska få bort dom härifrån. Det är i så fall om jag skulle resa på mig, asså resa mig upp från min stol, gå och ta upp det såkallade "SKRÄPET" och lugnt och fint, utan att tappa kontrollen eller stubinen, gå och slänga det i soptunnan. Men jag har ju i och för sig ett meddelande till henne i alla fall; DU FÅR ALDRIG KOMMA IN PÅ MITT RUM IGEN (om du inte typ skulle köpa en tabelttask åt mig eller något annat gulligt...)



Det jag ville säga var (om det finns några som inte tycker att det jag skrev där ovanför inte var intressant nog för er) att det är sjukt kallt ute och jag vill att det ska vara sommar ! NU! Vi har en massa sommarplaner, men jag lovar att vi inte kommer att uppfylla någon utav dom, utan bara typ "chilla" (som vi brukar säga?) hela sommaren. Men vi får lösa det :D Gud vad jag saknar någon att krama, när jag sitter här själv. Någon som är frivillig? Inte ens Bert?

Nu ska jag sova ! puss och godnatt
(Förlåt om jag är störd, men klockan är typ halvt ett och jag är trött, uttråkad, tankspridd och full med sjuka saker som snurrar runt i mitt huvud. Hoppas verkligen att jag blir förlåten)
/Jualia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar