onsdag 7 juli 2010

mannen, myten, lasse. I'm back!

Jag tror att jag håller på att bli hårlös! Det bara trillar av hårstrån på mitt huvud så fort vrider mig lite åt ett håll. Hm.
Nu är det sommarlov! Sooooommmaarrloooov. Förra sommaren skrev jag minst ett inlägg varje dag. Vad hände? Jag tappade nog glöden. Eller?
Jag har ont i ögat. Det kan bero på att jag hade ryckningar i det hela dagen igår. Hela mitt synfält for hit och dit. Och idag svider det.
Nu är förresten endast jag, Misse och Jålliboy hemma. Undrar just vad vi ska hitta på en dag som denna. Stan månne? Det skulle allt vara lite spännande, det är ju trots allt Partille Cup nuförtiden i vår vackra stad Göteborg. Hohoho!
Just det! På fredag ska jag, Misse, Hasse och Jål åka ut till Jålepåles segelbat och schteka. Jag är taggad! Det är så mysigt att sova i båtar. Hihi. Och på söndag flyger jag iväg till Portugal! Lalala. Har en stark känsla av att vårat plan kommer störta. Fan.
Aaahhhh jävlar vad det svider in me eye! Fock! Nu måste jag blunda lite. Adjö!



Sari och jag i Slottskogen!

1 kommentar:

  1. hårlös och ögonryck låter som en helfestlig kombo! linnea = skalleper med cp-ryck.

    SvaraRadera