fredag 23 juli 2010

I've got a loaded bodyguard

Jag borstar tänderna at the moment! Coolt va? Jag borstar i takt med Uffie. Hon är grym!

Nu är jag alltså hemma från Portugal. Det var värt. Varmt och fint. Jag blev brun, men efter en vecka pallade mitt face inte mer. Nu är jag typ blek igen på grund av fuckin' flag. Buhu. Jaja! Värre saker har hänt, till exempel att Julia åkte iväg till Sthlm imorse. Vafan? Det var som att lukta på kakan och nästan äta den, men att någon annan åt upp den framför en. Eller att någon klappade en på kinden lite ömt och sedan slog till en. Förstår ni? Locka och sedan dra bort lockbetet. Jaa.
Resan var hur som helst grym! Dock var inte Albufeira så som det var för 20 år sen (som mamma och pappa kom ihåg det) ; det första vi möttes av var musik från typ 500000 olika barer och fulla dräggbritter. Första intrycket var alltså lite: "ehh. Va?" Men första intrycket är alltid dåligt.
Flygresorna gick bra (!!). Vi bytte plan sex gånger sammanlagt = risken att dö var stor. När vi landade på Landvetter kände jag lättnaden ta plats i min kropp. Det var så skönt. Så fort någon sa nånting i stil med "när vi kommer hem så ska jag göra det här och det här och blablabla" innan vi kom hem, så var jag tvungen att ALLTID säga "OM vi kommer hem." Fan vad jobbigt det var. Är man vidskeplig så är man. Jag hade verkligen en tvångstanke om att lägga till ordet OM, eftersom att vi verkligen skulle störta annars, typ att flygplansguden skulle höra oss och typ: "HA HA! Ni tror att ni kommer komma hem, men NÄ!". Min familj pratade 24/7 om vår ankomst och vad den skulle innebära, så det blev satans många OM om dagen. "OM vi landar ordentligt, OM vi överlever, OM vi kommer hem, OM vi inte störtar" Faaaan vad jag är jobbig. Jag blir irriterad på mig själv.
Igår lekte jag med Ali G och Jålli. Vi åkte ner till stan och inspekterade Gothiadisco-kön. Huujedamej. Usch. Det är det enda jag har att säga.



Jag och min asfräcka hennatatuering som jag gjorde i Portugal! Igår var det en skåning som sa: "Urrrsekta?? E den eekta?" Innan han frågade stod han och sjöng Batmanlåten. Haha. Jag sa tyvärr att det var en hennatatuering. Jag skulle ju sagt att den var äkta! Faaan igen. Jag suger.

Hejdo! / Larsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar