fredag 9 juli 2010

I did it again!

Här kommer jag! IGEN! Om femtio minuter ska jag befinna mig i Jålleskrålls hus för att sedan åka ut till hennes båtis. Jag är ivrig och spänd! Jag kommer känna mig som en båtgosse. Det är ganska fint väder till och med. Nu jeflar! Hehe. Och i övermorgon ska jag styra mina steg mot Portugal. Ball(e).

Idag har jag förresten varit med Jålliboy på ICA Kvantum i cirka en och en halv timma. Jag orkar inte ens förklara hur det blev en så lång vistelse. Men det handlade om pengar. Såja.

Åhh, kan inte klockan bara bli tre??!?!? Jag har ingeeettt aaatttt göööööööraaaaaaa. Nu råkade jag sniffa på mina fingrar. De luktar vitlök. Jag pressade nämligen vitlök förut.

Fan vad tråkig jag är! Alltså fan! Nu ska jag gå igenom min kära Fjällräv och se till att allt är nerpackat. En gång till.

Hejdo! / Laser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar