söndag 7 mars 2010

wicked game

Woosh, jag fick en sån lust att blogga helt plötsligt! Fein känsla. Dock hinner jag inte skriva så långt, eftersom jag och Missestisse har skaffat Friskis&Svettiskort (!!!) och ska iväg och träna jympa snart. Observera jympa med j. Stenkåååwlt. Men det är sjukt kul faktiskt! Man skuttar runt och det är råli. Alltid råli.
Skolan suger nuförtiden, fruktansvärt mycket att göra. Lite småpanik får man allt när man tänker på veckorna som kommer komma, och allt som ska göras under den korta tiden. Huuu. Men men! Man får ta dagen som den kommer och chilla lite på det.

STUDIEDAG PÅ FREDAG!!!!! Det finns inte hur skönt det är. Kroppen känns lättare när man tänker på't. Ihh!

Näjjj nu jeflars! Klockan tickar, och tidspesimist som jag är blir jag yberstressad av det.
Hejdo babes! / Lasseliteeen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar