måndag 22 mars 2010

long hard road out of hell \m/

Sitter här och är måndagscool och lyssnar på Marilyn Manson. Det är rock på hög nivå mina babes. ROCK!!!
Min stora passion här i livet numera är att sitta och hitta goda recept på internet. Helt seriöst. Det roligaste som finns. I flera timmar kan jag sitta och planera middagar. Ih!
Egentligen borde jag försöka lista ut vad jag ska ha på mig imorgon på dansdagen (Nice Guyz <333). På själva förmiddagen får man ju typ ha strumpbyxor och någon skön tröja. På kvällen, ska man typ ha klänning då? Hm. Svårt. Detta får jag diskutera med er imorgon, mina älskade underverk.

Just nu har jag huvudvärk. Det är inte kul. Och så tänker jag: jamen då går jag väl och lägger mig tidigt ikväll. Men det spelar ju ingen roll, för väl i sängen kan jag inte sova. Ahhh nips.

Nej. NEJ! Nu!! Nu ska jag förflytta min kropp till le garderob. Hejdo! / Lazze

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar