fredag 5 mars 2010

HEJ OCH HOJ!

hejhejhemskt mycket hej!
jag tänkte utlysa en utmaning!! alla som läser det här inlägget måste skriva ett inlägg själva! och då pratar vi alltså om de involverade.............
då får vi igång det här, plus att vi får reda på hur aktiva vi egentligen är!

fast till vårt försvar (vem pratar jag med? våra mammor verkar vara de enda som fortfarande hoppas) har jag att säga att vi faktiskt har asmycket att göra! flera av oss har varit bortresta, alla har aft sjukt mycket prov, läxor och inlämningar. Så jag antar att ingen riktigt pallar. Men nu är det fredagkväll och jag sitter här med en stukad/vrickad/okänd skada på foten... :(( så jag pallar.

men nu ska jag dricka té med min mor !

puss och hej / ALI G

1 kommentar:

  1. Kom igne nu alla tjeejer. Jag har saknat er!

    En av mammorna

    SvaraRadera