torsdag 23 september 2010

floating

åhåhå så glad jag blir när jag går in här och ser att någon har gjort ett inlägg, vår lassi e så go. Jag blir lixsom motiverad till att själv skriva ett inlägg.
Jag håller med lassi, vardagen är ju inte precis en fest dagarna i ända, men det rullar ändå.
Skolan är bra nu också. Jag trivs. Skrattar. Är konstig. Har långa lektioner. Äter i stökig matsal. God mat. Lever livet på lediga torsdagar. Åker spårvagn mest hela tiden. Saknar mina gosiga vänner.

Imorgon skulle vi haft skolfoto. Men det blev inställt. Så jag ligger och funderar på om vi har idrott eller ej. Vi skulle inte haft det om vi hade skolfoto. Men nu är ju läget ett annat. Känner mig en aning splittrad. Imorgon är det fredag. Jag tycker om fredagar. Lördagar också. Söndagar också faktiskt. Jag tycker om helg.

Nu ska jag sova. Känns som det är de jag lägger mest tid på just nu. Att sova alltså. Känns ganska tragiskt. Men skönt. Utvilad tjej.

/ m oa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar