söndag 22 augusti 2010

in fact I partied like a rockstar before being one

Finns ingen som Uffie! Jag älskar den kvinnan, ballaste evvöörr. Hon är en sådan som jag skulle döda för att få se live. Jag vill vara som hon! Fan alltså.

Imorgon är det SKOLA. S K O L A. Gymnasiet. Ehh. Alltså. Fyfan vad jag kommer dö. IHGR blev det slutligen. Jag förstår inte vad jag har gett mig in på; vem tror jag att jag är? Har jag ingen som helst självinsikt? Obviously not. Såg ni? Jag svängde in några engelska ord, bara sådär. För lite måste jag ju förbereda mig. Frågan är om jag bara ska prata engelska idag? Nej. Nej. Det blir inte bättre för det. Min mage är full av fjärilar och andra mystiska insekter, den surrar och kurrar och vill helst av allt bara gömma sig. Precis som jag. Fast samtidigt måste jag säga att det ska bli liiite råli. Men mest läskigt. JAJA! Whatevöör.

Idag ska jag och Jåli hur som helst förbereda oss. Vi ska ner till stan och köpa skolgrejer, tiep pennor och block och sånt. Och kanske gråta en skvätt. Flera skvättar förresten. Herrreeeguud. Nej, nu måste jag få hjärnan på annat. Jag tror att jag gittar in på toaletten med en bok och försvinner iväg en liten stund.

Hejhej! / Lars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar